Voto de BuenoHomeBueno:
Serie de TV. Drama. Thriller Serie de TV (10 episodios). Portugal, 1968. En Glória do Ribatejo afloran espías, mentiras y secretos cuando un ingeniero acomodado de Radio Free Europe se sumerge en las intrigas de la Guerra Fría.
16 de mayo de 2022
Vin ista serie por recomendación aleatoria de Netflix e encantoume dende o primeiro momento. A nivel de fotografía sen florituras pero moi moi correto onde destaca enormemente é na recreación da altura da serie, está moi ben escollido todolos os decorados. A nivel de guión e historia unha miguiña lento pero a excelente actuación fai que a serie, en global, sexa excelente. Non sei como e a dobraxe pero o ouvila en portugués permíteche atisvar os distintos tipos de acento quer lisboeta, quer brasileiro, quer mas do ribatexo. Unha marabilla de serie que non podo mais que recomendar a todo o mundo.

Vi esta serie por recomendación aleatoria de Netflix y me encantó desde el principio. A nivel de fotografía sin flores pero muy muy correcta donde destaca enormemente es en la recreación a la altura de la serie, está muy bien escogida toda la escenografía. A nivel de guión e historia una migaja lenta pero la excelente interpretación hace que la serie, en general, sea excelente. No sé cómo es el doblaje, pero escucharlo en portugués te permite ver los diferentes tipos de acentos, ya sea lisboeta, brasileño o ribatexo. Una maravilla de serie que solo puedo recomendar a todo el mundo.
BuenoHomeBueno