Click here to copy URL
Spain Spain · Las Palmas
Bestbreeder rating:
Drama. Comedy Walter Black (Mel Gibson) is a depressed man who finds solace in wearing a beaver hand-puppet. It is also an emotional story about a man on a journey to re-discover his family and re-start his life. Plagued by his own demons, Black was once a successful toy executive and family man who now suffers from depression. No matter what he tries, Walter can't seem to get himself back on track... until a beaver hand puppet enters his life.
Language of the review:
  • es
February 15, 2012
1 of 1 users found this review helpful
Voy a ser directo, la marioneta es absurda e innecesaria. Vale para llamar la atención, pero bien podría ser la mano de Gibson, un gorro de mapache o cualquier otra cosa. Yo creo que todas esas cosas resultarían.

Por otro lado la película confronta un batiburrillo de ideas que no llegan a canalizarse. Es como un sin rumbo de cargas emocionales. Si bien es cierto que la mente humana es algo de eso, no están claras las pretensiones del film.

Odio, amor, comprensión, depresión. Familia, trabajo, hijos, cine independiente....muchas etiquetas para tan poco tiempo. No es la única, no es la mejor, pero no es una mala película. Un chorro de emociones, que llegan, según el caso, pero llegan.
Bestbreeder
Did you find this review interesting and/or helpful?