Click here to copy URL
Spain Spain · Granada
ivanjr rating:
Adventure. Drama. Romance Stranded after a tragic plane crash, two strangers must forge a connection to survive the extreme elements of a remote snow covered mountain. When they realize help is not coming, they embark on a perilous journey across hundreds of miles of wilderness, pushing one another to endure and discovering strength they never knew possible.
Language of the review:
  • es
October 8, 2017
83 of 123 users found this review helpful
Si lo que esperas es una película de supervivencia, no la veas. Si esperas una bonita historia de amor, no la veas. Creo que no se salva si catalogándola como comedia. Ni una de las escenas consigue generar tensión en el espectador. En ningún momento se llega a empatizar con los personajes, que constantemente te sacan de la situación "extrema" que están viviendo, con comentarios absurdos, o innecesarias historias de su pasado. La película se salta todas las reglas escritas sobre: supervivencia, medicina, y espacio temporal. El perro es el que mejor diálogo tiene de la película. Me desahogaré en la zona spoiler.
ivanjr
Did you find this review interesting and/or helpful?