Click here to copy URL
Spain Spain · Valencia
gpiqueras rating:
Drama. Comedy Stephen Dorff plays Johnny Marco, an excess-loving actor who is forced to reassess his life when his 11-year-old daughter (Elle Fanning) arrives without warning. Movie star Johnny is living at the legendary Chateau Marmont hotel in Hollywood. He has a Ferrari to drive around in, and a constant stream of girls and pills to stay in with. Comfortably numbed, Johnny drifts along. Then, his 11-year-old daughter Cleo (Elle Fanning) from his ... [+]
Language of the review:
  • es
December 9, 2011
1 of 2 users found this review helpful
"Las vírgenes suicidan" me cautivaron, "Lost in Translation" me decepcionó, "María Antonieta" no me disgustó y "Somewhere" me ha aburrido. Reconozco su brillantez en que esas vidas de los actores que "admiramos" (yo no) son y están vacías. Si supieran que su vida es así, no tendría seguidores. O lo que es peor: sí.
"Somewhere", es una hermana pobre, menor, lejana y paranormal de "París, Texas", esta comparación es el cielo y la tierra, pero tiene "algo" que ver, sobre todo en la relación padre - hijo/a, pero "París, Texas" emociona por todo: fotografía, música, etc.
Sin embargo Somewhere es carencia, al menos solo dura una hora y media. Esa carencia quedó demostrada en "Lost in Translation", no debía volver a mostrarla, sabíamos que sabía hacer esto.
Pero, no sé por qué, su próxima película la veré, seguro. Confío en esta chica
gpiqueras
Did you find this review interesting and/or helpful?