Click here to copy URL
Spain Spain · zaragoza
humphrey rating:
Sci-Fi. Adventure. War. Action. Fantasy. Romance Year 2154. On a distant moon Pandora, a reluctant hero embarks on a journey of redemption and discovery, as he leads a heroic battle to save a civilization. AVATAR takes us to a spectacular new world beyond our imagination. Jake Sully (Sam Worthington) is a former Marine confined to a wheelchair. But despite his broken body, Jake is still a warrior at heart. He is recruited to travel light years to the human outpost on Pandora, where a ... [+]
Language of the review:
  • es
December 28, 2009
2 of 4 users found this review helpful
Excelente,grandiosa, sin duda el gran peliculón del año, ha merecido la pena tanta espera e incógnitas sobre ella.
Ayer estaba aburrido en mi casa sin hacer nada, por lo que me dispuse a ver una película en el cine, no muy ilusionado la verdad ya que pensaba que este rollo de tanto efecto especial y una película ambientada en unos indígenas de color azul no iba a gustarme, pero me equivoqué rotundamente ya que esta obra de arte pasara sin duda a la historia del cine, tanto por los espectaculares efectos especiales como por la belleza de la historia que se nos esta contanto.
Se me pasaron las casi 3 horas ccomo si fueran 5 minutos, otros bodrios más cortos se me han hecho más largos.
humphrey
Did you find this review interesting and/or helpful?