Click here to copy URL
Spain Spain · Valencia
Lumet rating:
Sci-Fi. Thriller. Action Set in a future-world where humans can control other humans in mass-scale, multi-player online gaming environments, a star player from a game looks to regain his independence while taking down the game's mastermind. Gamer is a high-concept action thriller set in a near future when gaming and entertainment have evolved into a terrifying new hybrid. Humans control other humans in mass-scale, multi-player online games: people play ... [+]
Language of the review:
  • es
September 13, 2009
0 of 1 users found this review helpful
Madre mía, si nuestro futuro es sentarnos todo el día en un sofá jugando a un juego donde prisioneros reales se matan por conseguir el indulto y sociedades virtuales con obsesos sexuales por doquier estamos jodidos.

Vaya, vaya bocata de caballa, vaya guión más simplón, vaya interpretaciones más planas, vaya ritmo más eterno (dura una hora y poco y me parecieron tres horas). hubiera preferido quedarme en casa viendo donde estás corazón, imaginaos la calidad incuestionable de esta cinta.
por favor, no me extraña que los directores sean los de crank tengo ganas por ver con que nos sorprenden dentro de un año o dos.

y qué pasa con Butler?? desde rocka'rolla nada de nada.
Lumet
Did you find this review interesting and/or helpful?