Click here to copy URL
Spain Spain · Alacuás (Valencia)
You must be a loged user to know your affinity with brujoloko1982
brujoloko1982 rating:
1
Avatar
brujoloko1982 rating:
1
Sci-Fi. Adventure. War. Action. Fantasy. Romance Year 2154. On a distant moon Pandora, a reluctant hero embarks on a journey of redemption and discovery, as he leads a heroic battle to save a civilization. AVATAR takes us to a spectacular new world beyond our imagination. Jake Sully (Sam Worthington) is a former Marine confined to a wheelchair. But despite his broken body, Jake is still a warrior at heart. He is recruited to travel light years to the human outpost on Pandora, where a ... [+]
November 14, 2011
9 of 13 users found this review helpful
Infumable. Así la resumiría. Lo peor de todo, es ir al cine con la excusa del 3D y ver como a los 20 minutos de después de los 10 primeros minutos (en los que te quedas maravillado por el 3D) te tienes que quitar las gafas por que en realidad te molestan y deseas ver una película con tus ojos y no con unas gafas que te mostrarán lo que no es.
Le concedí una segunda oportunidad en dvd, y la verdad, me volvio a decepcionar. El guión es pobre, simple y con personajes vacios. Una historia vacía, sin sentido y llena de fantasia al más puro estilo disney que más bien maravillaría a un niño por sus pobres dialogos.
Hecho de menos películas como las primeras de la guerra de las galaxias, blade runner, etc.
Quién ha visto la película sabe perfectamente de lo que hablo.
Siento decepcionar a todos aquellos que la consideran una obra de arte de la ciencia ficción, pero para mí no lo es.
arrow
Welcome to the new FA search engine: it allows you to search even with misspellings
do multiple searches (De Niro Pacino) and colloquial searches (Ex: Tom Holland's Spiderman)
Search Suggest
Not results found