Click here to copy URL
Spain Spain · Rivas(Madrid)
I love Norton rating:
Thriller. Mystery. Drama. Fantasy Diego (Eduardo Noriega) is a hospital doctor who specialises in managing pain in terminally ill patients. He is presented - particularly in one stand off with an impetuous but sincere trainee doctor Juanjo (Marcel Borras) - as a man who protects himself by not getting emotionally involved. This detachment extends to his stalled relationships with wife Pilar (Cristina Plazas) and daughter Ainhoa (Clara Lago). When one of his patients ... [+]
Language of the review:
  • es
August 19, 2010
1 of 6 users found this review helpful
Parece más que interesante en un principio, pero va perdiendo fuelle a medida que va avanzando el metraje y al final te quedas con cara de tonta.
Eduardo Noriega hace una interpretación importante, pero quien se come la pantalla es la joven Clara Lago, una actriz que me encanta y que viene pisando fuerte desde hace tiempo en el cine. Espero que en futuro tenga el reconocimiento que se merece.
En los puntos negativos destacar a Belén Rueda, una buena actriz que aquí no anda demasiado inspirada, y el guión en decadencia.
Han querido hacer una buena película de suspense sobrenatural, pero para eso hay mucho que aprender del maestro Shyamalan.

Mi nota: 4.88
I love Norton
Did you find this review interesting and/or helpful?