Click here to copy URL
favilagg rating:
Drama Sam Dawson (Sean Penn) is a developmentally disabled adult who has been singularly raising his daughter, Lucy for all of her seven years. Sam provides a fun and loving environment for Lucy, but it soon becomes apparent that she is intellectually surpassing him. When she begins intentionally stunting her own growth so as not to hurt her beloved father, a social worker intervenes, removing Lucy from her home and placing her in foster ... [+]
Language of the review:
  • es
June 5, 2012
1 of 1 users found this review helpful
Maravillosa película con una encantadora historia. El amor entre un padre y una hija a pesar de los obstáculos de la vida. Muy entretenida y con buenos toques aun siendo una historia triste y papelón difícil y que cumple con creces Sean Penn, ¡vaya actor! y que espectro de personajes es capaz de interpretar, impresionante.
Otra de las cosas que me gusto de la película fue la banda sonora, compuesta a base de canciones de los Beatles debido al interés del personaje Sam por ellos, se fusionan con la película y te envuelven con la historia.
lo mejor: Sean Penn y las canciones de los Beatles en modo de BSO
lo peor: algunas escenas un poco aburridas que sobran por no tener relevancia argumental.
favilagg
Did you find this review interesting and/or helpful?