Click here to copy URL
Argentina Argentina · buenos aires
cripta rating:
Horror. Thriller Drew Barrymore stars as a little girl whose parents acquired strange mental powers after participating in a secret government experiment. From this genetic background she has developed the mysterious ability to set anything on fire at will, especially when she's angry. That makes her very interesting to government officials seeking to exploit her skill as a secret weapon. Her father seeks to protect her by using his powers of ... [+]
Language of the review:
  • es
April 6, 2019
1 of 8 users found this review helpful
Conocía esta película "Ojos De Fuego" y pensaba que era mala.
Luego ví ayer "Ojos De Fuego" y es una película basada en una novela de Stephen King donde Drew Barrymore es una niña de ocho años con poderes sobrenaturales que incendia fuego a la gente con la mente.
Excelente película de terror y con una correcta Drew Barrymore de niña genial actuación que hace que la película te atrape y entretenga.
Debo confesar que Drew Barrymore desde que la ví en las películas con Adam Sandler y ET El Extraterrestre me cayó muy bien.
Trabaja excelente y de 10 puntos.
Una de sus primeras películas y si bien los comienzos son difíciles a Drew Barrymore le fue excelente desde ET El Extraterrestre.
Con un personaje de terror a lo Linda Blair en "El Exorcista" por el miedo que mete a los espectadores.
Imperdible.
cripta
Did you find this review interesting and/or helpful?