Click here to copy URL
Spain Spain · Jerez de la Frontera
Attomsk rating:
Horror Adam lives a lonely existence in a cabin in a desolate forest, checking "Deer Cam" feeds on his computer and occasionally receiving visits from his brother Pete. Another family member looms large in his life: his grandmother “Nani”, who has long been a receptor for a spirit she calls Sator. This presence has been getting into her head and “training me, teaching me to be a person,” Nani says, and Adam slowly discovers that it has a more ... [+]
Language of the review:
  • es
March 25, 2021
3 of 9 users found this review helpful
Jordan Graham saca a relucir todo su talento dirigiendo, escribiendo, editando, haciendo los efectos y la música, etc. esta genial cinta de terror atmosférico que diría que mama mucho de obras como Hereditary (o demás aventuras de A24), sino fuera porque la película lleva en producción años.

Sin duda el aspecto más positivo de Sator es la robusta atmósfera que crea gracias a un ratio de imágenes potentes (que además varía en todo tipo de formatos y estilos) en conjunción a un diseño sonoro espectacular y envolvente y una música que hace de guinda del pastel.

Lamentablemente la cinta no llega a la perfección por su guión excesivamente críptico, que hace que algunos puntos finales no tengan el impacto emocional que podrían haber tenido.

Sin duda has captado mi atención Graham.
Attomsk
Did you find this review interesting and/or helpful?