Click here to copy URL
Spain Spain · Córdoba
echulin rating:
Thriller. Mystery. Drama When beautiful straight-A high school student Kanako goes missing, her mother asks ex-husband Akikazu - a drifting, irresponsible former cop - to find their daughter. Akikazu begins a desperate search in the hope of reuniting his ‘perfect family’ - by any means necessary. But as his investigation progresses, Akikazu starts to discover the darkness that lies behind his daughter’s impeccable façade.
Language of the review:
  • es
November 17, 2015
5 of 12 users found this review helpful
Desde 'El resplandor', no he visto una película tan mal doblada. El doblador del protagonista parece constantemente fuera del personaje, exagerado, no sabe darle el punto adecuado de ira.

La película se cuenta en dos líneas temporales, la actual, con el padre detective buscando a su hija, y otra línea en el pasado, en el que vamos descubriendo la vida de la hija. Al principio la película es confusa, porque se mezclan escenas de ambas líneas sin que se tenga clara esta divergencia.

La historia está bien, algo sórdida, pero falla en la forma en que es contada, para mi gusto. El desenlace me ha gustado.
echulin
Did you find this review interesting and/or helpful?

User history
Prancer Returns