Click here to copy URL
Spain Spain · barcelona
paola rating:
TV Series. Comedy TV Series (2005-2014). 9 Seasons. 208 Episodes. A comedy about Ted (Josh Radnor) and how he fell in love. It all starts when Ted's best friend, Marshall (Jason Segal), drops the bombshell that he's going to propose to his long-time girlfriend, Lily (Alyson Hannigan), a kindergarten teacher. At that moment, Ted realizes that he had better get a move on if he too hopes to find true love. Helping him in his quest is Barney (Neil Patrick ... [+]
Language of the review:
  • es
January 21, 2010
2 of 3 users found this review helpful
Esta serie es genial pero aviso... es adictiva! Una vez empieces a verla no podrás parar!
Tiene gags buenisimos con los que no pararás de reir y los personajes son estupendos y, cada uno a su manera, muy divertidos! El personaje de Barney Stinson es uno de los mejores de la televisión en los últimos años y no tardarás en añadir sus frases a tu vocabulario!
Una pega? Doblada al español pierde mucho asi que si tienes ocasión te recomiendo que la veas en versión original.

En resumen... sublime! Si te gustó Friends no te la pierdas y sino...tampoco! ¿Quien será la madre?
paola
Did you find this review interesting and/or helpful?