Click here to copy URL
Spain Spain · Bilbao
Jokin rating:
Comedy. Romance Thirty-year-old Marina is a wedding planner. Unlike her clients, she enjoys a life without ties or commitments, until one night she meets Carlos, one more affair for her and a moment of weakness for him. Because he has a girlfriend: Alexia, a perfect young girl and Marina's childhood friend. When Alexia discovers Marina's business card among Carlos's things, she interprets it as a marriage proposal and says yes immediately.
Language of the review:
  • es
February 20, 2020
11 of 19 users found this review helpful
Acabo de ver esta película y a veces pienso que he visto otra. En la sesión a la que he asistido no he oído ni una carcajada, la gente ha salido sonriendo pero de eso a reírse pues no. Dani de la Orden le está cogiendo el punto a la comedia, aunque creo que en esta, más que por la dirección el film se salva por la interpretación de Belén Cuesta y Alex Garcia dos buenos actores para comedia y con bastante empatía. Tiene momentos agradables aunque también otros de mal gusto y muy tópicos como los de la pareja gay y el perro y los de la comida picante. En fin quedamos en espera de una buena comedia española. Desde "Ocho apellidos vascos" nadie lo ha logrado. Aunque "Gente que viene y bah" estuviese a punto de conseguirlo.
Jokin
Did you find this review interesting and/or helpful?