España España · Amorebieta
Críticas de iraia
30 de noviembre de 2020
Mas abajo en euskera

El personaje más importante que podemos ver en esta película es Alan Turing, un matemático de Cambridge. Los personajes eran sobre todo ingleses, es decir, estamos instalados en Inglaterra, en la segunda guerra mundial. Uno de los trabajos más importantes de Alan Turing era intentar descifrar la máquina enigmas, para lo que consiguió fabricar la máquina Christofer.

Me ha gustado la película, además sirve para saber quién era este personaje y su vida. Es una película interesante pero al principio me entraron ganas de dormir. La parte que más me gustó de la película fue la última, una realidad difícil de ver hoy en día. En ella, le llaman elegir entre dos opciones muy duras por ser homosexual y lleva al suicidio.

Pelikula honetan, ikusi ahal dezakegun pertsonai garrantzitsuena Alan Turing da, Cambridgeko matematikari bat. Pertsonaiak batez ere Ingelesak ziren, hau da, Ingalaterran kokatura gaude, bigarren mundu gerran. Alan Turing-ren lan garrantsituenetarikoa enigma makina desifratzen sahiatea zen, horretarako Christofer makina egitea lortu zuen.

Pelikula gustatu zait, gainera pertsonai hau nor zen eta bere bizitza jakiteko balio dit. Pelikula interesgarria da baina hasieran lo egiteko gogoa sartu zitzaidan. Filmaren
gehien gustatu zitaidan zatia azkena izan zen, gaur egun ikusteko zaila den errealitatea. Bertan, homosexuala izateagatik bi aukera oso gogorren artean aukeratzea esaten diote, eta Suizidiora darama.
iraia