Click here to copy URL
Spain Spain · Palma de Mallorca
Feldon rating:
Comedy Top Hollywood talent agent Jack Giamoro (Ben Affleck) seems to have it all: a successful career, money, a beautiful wife. But he still feels like something is missing, and so he takes a journal writing class to explore his feelings. But when Jack learns his wife Nina (Rebecca Romijn) is cheating on him with his most important client his perfect life quickly starts to unravel. Things get even worse when Jack’s journal --which contains ... [+]
Language of the review:
  • es
October 22, 2007
13 of 14 users found this review helpful
Lineal, plana, algún momentillo divertido -casi todos relacionados con Sir John Cleese, qué se puede decir de uno de los fundadores de los Monty Pyton- pero la historia no da mucho más de si.
Quería ser más comedia o drama? A medio camino de ambas se quedó. En este caso creo que es negativo el hecho que no produzca empatía el protagonista en absoluto (casi disfruto con lo que le ocurre, por prepotente). Los actores cumplen y el director cobra.
Lo mejor: Romijn-Stamos y sus quilillos de más, los piños de Affleck, ese teacher insultón.
Lo peor: La chulería del protagonista, las bromas con lo asiático (presunta escena de persecución BrusceLeeniana incluida).
Feldon
Did you find this review interesting and/or helpful?