Click here to copy URL
Snow_Crash rating:
Sci-Fi. Adventure. War. Action. Fantasy. Romance Year 2154. On a distant moon Pandora, a reluctant hero embarks on a journey of redemption and discovery, as he leads a heroic battle to save a civilization. AVATAR takes us to a spectacular new world beyond our imagination. Jake Sully (Sam Worthington) is a former Marine confined to a wheelchair. But despite his broken body, Jake is still a warrior at heart. He is recruited to travel light years to the human outpost on Pandora, where a ... [+]
Language of the review:
  • es
December 21, 2009
16 of 22 users found this review helpful
Algo malo tiene la película. ¿Película? Yo diría más una demostración de técnica multimedia.
No se han gastado un euro ni en guión ni en argumento. Es de risa a partir del cuarto de hora.

No entiendo esas críticas que halagan la película cuando realmente como película es una tomadura de pelo.

Lo que yo ví:

Año 2154: unos marines armados hasta los dientes con técnologia militar avanzada contra una tribu de otro planeta que todavía llevan arcos y flechas.

Copiamos el guión de Pocahontas y tenemos la mayor tomadura de pelo en la historia del cine.

¿ Globo de Oro a la mejor película drama ? Increíble.

3/10 Snow_Crash
Snow_Crash
Did you find this review interesting and/or helpful?