Click here to copy URL
Micronesia Micronesia · Freedonia
Rufus T Firefly rating:
TV Series. Drama. Horror TV Series (2012-2015). 2 Seasons. 16 Episodes. Rebound opens in a small mountain community which is rocked to its core when several local people who are presumed dead suddenly re-appear at their homes. Despite having passed away some years earlier, these ghostly characters appear in human form, they have not aged, and they are completely unaware of their own fatality. Determined to reclaim their lives and start over, they slowly come to ... [+]
Language of the review:
  • es
October 13, 2015
46 of 59 users found this review helpful
Me animo a escribir sobre Les Revenants, porque pocas series empiezan tan bien y tardan tan pocos capítulos en desmoronarse.
No me quejo de su lentitud, que es de agradecer viendo tan buenas actuaciones, un guión tan sólido. Lentitud, para construir unos personajes fascinantes, cada uno con su forma de encajar la resurreción de sus muertos, que vuelven como eran el día de su muerto, sin ser conscientes de ella, como si nada hubiera cambiado.
Le doy un seis por sus primeros capítulos, pero el salto al vacío del final de la misma, y el inicio torpe y sin sentido de la segunda, le restan puntos.
Me quejo de la evolución de la serie en spoilers.
Rufus T Firefly
Did you find this review interesting and/or helpful?