Click here to copy URL
Spain Spain · malaga
potipe rating:
Thriller. Action. Mystery A private detective is hired to find a missing stripper, but this apparently simple job turns complicated when everyone he questions ends up dead. It all begins when late one night, Los Angeles private investigator, Ned Cruz (Antonio Banderas) gets a visit from a recently paroled Russian boxer with an intriguing job offer: find Lexie (Sienna Guillory), his missing girlfriend-and the 30-million dollar stash of diamonds she's hiding. As ... [+]
Language of the review:
  • es
September 27, 2014
1 of 1 users found this review helpful
Realmente es una película un poco rara, mezclan el cine negro con imágenes modernas, estilo video clips, el estilismo es un poco raro y los actores son casi todos conocidos y la verdad no lo hacen del todo mal, a destacar los comentarios sarcásticos del detective Ned Cruz (Antonio Banderas).

La película empieza bien, pero poco a poco el ritmo va decayendo y llega un momento que parece lenta, para dar un empujoncito al final, aunque no llega a despegar y el final es un poco extraño.

En fin la recomendaría para los fiebres del cine negro, si no os va este royo, mejor no la veáis, porque no creo que os guste y probablemente os aburra.

Broscine.com
potipe
Did you find this review interesting and/or helpful?