Click here to copy URL
Argentina Argentina · Buenos aires
Manuel rating:
Comedy Dr. Tess Coleman (Curtis) and her fifteen-year-old daughter, Anna (Lohan), are not getting along. They don't see eye-to-eye on clothes, hair, music, and certainly not in each other's taste in men. One Thursday evening, their disagreements reach a fever pitch - Anna is incensed that her mother doesn't support her musical aspirations and Tess, a widow about to remarry, can't see why Anna won't give her fiance (Harmon) a break. Everything ... [+]
Language of the review:
  • es
November 13, 2011
1 of 4 users found this review helpful
Refrito de una película de los setenta, sobre una madre y una hija que vaya a saber uno por que intercambian cerebros (o algo así), demás esta decir que en ningún momento explican por que carajo pasa esto, ni nada, solamente pasa y punto, esa es toda la explicación.
Hay que reconocer que tiene algunos momentos graciosos, y que no es tan añiñada o idiota como uno podría pensar, se podría decir que hasta se deja ver.
No hace falta decir que Jamie hace un buen trabajo, pero por momento exagera más de lo necesario, de Lindsay no digo nada, por que siempre me parecio una actriz asquerosa.
Manuel
Did you find this review interesting and/or helpful?

User history
Romy's Salon