Click here to copy URL
Spain Spain · Tarragona
Adrastea rating:
8
6.9
38,336
Animation. Musical. Comedy. Kids When the kindgom's most infamous - and charismatic - outlaw, Flynn Rider (voiced by Zachary Levi), takes refuge in a secret tower hidden deep in the forest, he's taken captive by Rapunzel (voiced by Mandy Moore), a striking and spirited teen blessed with 70 feet of enchanted, golden blonde hair. Having been looking for an escape route from the tower where she's been grounded her whole life, Rapunzel makes a pact with the handsome thief ... [+]
Language of the review:
  • es
July 31, 2011
1 of 1 users found this review helpful
Disney parecía desaparecido en estos últimos años, pero con Enredados la esencia ha vuelto a nacer.

El tema ya es de un cuento clásico como las películas de Disney de toda la vida. Aunque no lo parezca el humor y el entretenimiento está asegurado.

La protagonista es una chica valiente con un simple objetivo que se ve truncado por la que parece ser su madre. Aun así los personajes cómicos están introducidos en la historia de manera muy inteligente y combinan a la perfección con Rapunzel.

Quizás si tenga una crítica al respecto y esa es las canciones que aparecen. Ya no son lo que eran, no riman ni son pegadizas pero por lo menos tienen sentido con la historia. ¿Aceptamos pulpo como animal de compañía?
SPOILER ALERT: The rest of this review may contain important storyline details. View all
Adrastea
Did you find this review interesting and/or helpful?
arrow