Click here to copy URL
Grindhouse rating:
Comedy. Action. Horror In the horror comedy Zombieland focuses on two men who have found a way to survive a world overrun by zombies. Columbus (Jesse Eisenberg) has made a habit of running from what scares him. Tallahassee (Woody Harrelson) doesn’t have fears. If he did, he’d kick their ever-living ass. In a world overrun by zombies, these two are perfectly evolved survivors. But now, they’re about to stare down the most terrifying prospect of all: each other. [+]
Language of the review:
  • es
March 31, 2010
Be the first one to rate this review!
Parece una película simple y del montón, pero para nada es lo que parece. Me lo pasé genial viendo cada sketch del film, a ratos me divertía a carcajadas, y a veces incluso pasaba algo de miedo, sustos y tensión.
Woody Harrelson creo que hace el papel para lo que nació, me recuerda a su papel de "Asalto al tren del dinero" con Wesley Snipes. Es genial este tipo.
Y a parte decir que me he enamorado de Emma Stone, con esa mirada y esa cara de niña "no penseis mal" que tiene.

Lo mejor y que mas me gusta de la película, es la forma en que cuenta la historia, con el protagonista, Columbus, de narrador. Y las aclaraciones en medio de la pantalla.

No se la deben perder, es muy recomendable.
Grindhouse
Did you find this review interesting and/or helpful?