Click here to copy URL
Spain Spain · Barcelona
Carles RC rating:
TV Series. Comedy TV Series (2004-2006). 2 Seasons. 46 Episodes. In this Friends spin-off, after his friends all go their separate ways, Joey Tribianni leaves New York for Hollywood to pursue his acting career full time. His slutty sister Gina buys him a nice apartment, and he finds a new roommate in his 20-year old nephew Michael (Gina had him when she was 16), who is literally a rocket scientist. Michael's book smarts and Joey's people smarts allow ... [+]
Language of the review:
  • es
August 24, 2007
8 of 9 users found this review helpful
Una serie en que los verdaderos amantes de Friends volverán a recordar aquella esencia del que ha sido uno de los grandes personajes de su antecesora.

En mi opinión, es un acierto continuar esta serie con el personaje de Joey ya que su humor ingenuo y esporádico, resultó uno de los grandes factores del éxito de la popular Friends. Joey no es Friends, ni mucho menos, pero es un gran "spin off" que continúa provocando aquellas risas que tanto echamos de menos desde que Friends terminó.

Sin duda, creo que es una de las series actuales más simpáticas y divertidas del momento. Aquí un voto más para esta serie y para el gran Joey.
Carles RC
Did you find this review interesting and/or helpful?